Ammattiosaston vaalit

22.9.2019

Haluatko sinäkin kuulua valiojoukkoon? Oletko innostunut toimimaan ammattiosastosi jäsenten hyväksi edunvalvonnallisissa tehtävissä? Onko sinulla uusia ideoita jäsenistön virkistystoiminnan toteuttamiseen ja uusien jäsenten hankkimiseen? On aika valita uusi ammattiosaston hallitus seuraavalle kolmivuotiskaudelle 2020-2022. Sinua tarvitaan nyt! Aiempaa kokemusta hallitustyöskentelystä ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa uudet toimijat tehtäviinsä.

Tehyn ammattiosaston 712 hallitusvaalit järjestetään keskiviikkona 20.11.2019 kello 18:00 alkavassa ammattiosaston sääntömääräisessä syyskokouksessa, Ravintola Voimala 1889, Kasarmintie 1.

Ammattiosaston hallitukseen valitaan puheenjohtaja, kuusi varsinaista jäsentä sekä kuusi varajäsentä. Ehdokasasettelu on voimassa 28.9.-13.10.2019. Voit ilmoittautua mukaan vaaleihin ehdokkaaksi tulostamalla, täyttämällä ja allekirjoittamalla ehdokasasiakirjan, joka on tämän uutisen lopussa. Postitakaavake jäsensihteeri Helenalle viimeistään 13.10.2019. Postitusosoite: Oulun Hammaslääkärikeskus /Helena Veijola, Isokatu 32 B, 90100 OULU.