Tapahtumakalenteri 2019

Ilmoittautumiset tapahtumiin vain ilmoittautumislomakkeella, jotka tulevat kunkin tapahtuman kohdalla näkyviin hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Tiedot tapahtumista saat myös sähköpostiisi. Pidäthän jäsentietosi ajantasalla.

Helmikuu:

23.-24.2.2019 Teatterireissu Jyväskylään. Matkan omavastuuosuus oli 70€. Hintaan sisältyivät bussimatkat, yöpyminen 2hh:ssa Verso Urban hotellissa, ruokailun ennen teatteria sekä teatterilipun Jyväskylän kaupunginteatteriin. Teatteriesityksenä nähtiin komedia Päivänsäteet. Teatterireissulle osallistui 11 ammattiosaston jäsentä.

Huhtikuu:

5.4.2019 Sääntömääräinen kevätkokous klo 18.00 De Gamlas Hem (Kirkkokatu 54). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018, sekä toiminnantarkastajien lausunto, lisäksi päätetään syyskokouksessa valittavan hallituksen varsinaisten ja varajäsenten määrä. Kokousasiakirjat löytyvät täältä.

Kokoukseen osallistui 28 ammattiosaston jäsentä.

Kesäkuu:

14.6.2019 olut tasting ravintola Mallaskellarissa  (Kirkkokatu 17 B) klo 19.00. Illan aikana isäntämme kertoo oluiden valmistuksen saloista ja saamme maisteltavaksemme erityyppisiä oluita. Tapahtumaan mahtui mukaan 25 ammattiosastomme jäsentä. Osallistumismaksu 10€. Tapahtumaan osallistui 10 ao:n jäsentä.

Heinäkuu:

5.7.2019 Rakkauden autokorjaamo musiikkikomedia Meri Oulun kesäteatterissa (Pitkänmöljäntie 2 90500 Oulu)  klo 19.00. Olethan ajoissa paikalla, lippujenjako alkaa klo 18.30. Illan omavastuu osuus 10€. Mukaan mahtui 30 ao:n jäsentä. Tapahtumaan osallistui 10 ao:n jäsentä.

Marraskuu:

20.11.2019 Sääntömääräinen syyskokous klo 18.00 Ravintola Voimala 1889:ssa (Kasarmintie 1). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat; toimintasuunnitelma ja talousarvio v.2020. Kokouksessa valitaan puheenjohtaja, 6 hallituksen jäsentä ja heidän varajäsenet toimikaudelle v.2020-2022. Lisäksi kokouksessa valitaan 2 toiminnantarkastajaa ja heille varajäsenet. Kokouksen jälkeen nautimme buffet illallisen. Sitovat ilmoittautumiset 13.10.2019 mennessä tästä linkistä. Kokoukseen voivat osallistua kaikki, mutta ruokailu vain ennakkoon ilmoittautuneille. Peruuttamattomasta poisjäännistä perimme 40€ maksun.

27.11.2019 Musiikillinen Stand-up show Patronen piikkareissa klo 19.00 Teatteri Riossa (Hallituskatu 11). Illan omavastuu osuus 10€ (narikkamaksu omakustanteinen). Sitovat ilmoittautumiset/maksut 25.10 mennessä tästä linkistä. Mukaan mahtuu 40 ammattiosaston jäsentä. Peruuttamattomasta poisjäännistä veloitamme 28€. Omavastuu osuus palautetaan vain lääkärintodistuksella.